Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy motoryzacyjne
Rok: 1999
przez dwie niezależne instytucje certyfikujące.
Jednocześnie planiści firmy Opel prowadzili intensywne poszukiwania terenów, które miały posłużyć pod budowę dużej, nowoczesnej, w pełni zintegrowanej fabryki. O inwestycję tę ubiegało się ponad 75 polskich gmin i miast. Wybór padł na Gliwice.
Powodów było kilka. Zadecydowały, między innymi: doskonała infrastruktura regionu, znakomite warunki logistyczne (w tym możliwość wykorzystania na potrzeby transportu Kanału Gliwickiego), a także bliskość zakładów dostarczających komponenty do fabryki. Ogromne znaczenie miała także obecność na Śląsku dużej liczby wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Gliwicka fabryka firmy Opel jest najnowszym zakładem General Motors na naszym kontynencie.
Jego bramy docelowo opuszczać będzie 150 tysięcy samochodów rocznie
przez dwie niezależne instytucje certyfikujące.<br>Jednocześnie planiści firmy Opel prowadzili intensywne poszukiwania terenów, które miały posłużyć pod budowę dużej, nowoczesnej, w pełni zintegrowanej fabryki. O inwestycję tę ubiegało się ponad 75 polskich gmin i miast. Wybór padł na Gliwice.<br>Powodów było kilka. Zadecydowały, między innymi: doskonała infrastruktura regionu, znakomite warunki logistyczne (w tym możliwość wykorzystania na potrzeby transportu Kanału Gliwickiego), a także bliskość zakładów dostarczających komponenty do fabryki. Ogromne znaczenie miała także obecność na Śląsku dużej liczby wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Gliwicka fabryka firmy Opel jest najnowszym zakładem General Motors na naszym kontynencie.<br>Jego bramy docelowo opuszczać będzie 150 tysięcy samochodów rocznie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego