Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
powinny być emitowane w blokach. Reklama oddziałująca na podświadomość jest niedopuszczalna. Niedopuszczalna jest też tzw. kryptoreklama, czyli przedstawianie produktów i usług w programach, gdy ma to służyć celom reklamowym. W programach reklamowych nie mogą występować (być na wizji lub czytać teksty) osoby, które regularnie prezentują programy informacyjne, jak dzienniki czy magazyny aktualności.

Miejsce reklamy w programie telewizyjnym

Reklama powinna być emitowana pomiędzy programami lub też w czasie trwania programów w taki sposób, by nie ucierpiała na tym ciągłość i wartość programu oraz dobro posiadacza praw do tego programu. W programach złożonych z niezależnych pozycji, w programach sportowych czy innych programach o
powinny być emitowane w blokach. Reklama oddziałująca na podświadomość jest niedopuszczalna. Niedopuszczalna jest też tzw. kryptoreklama, czyli przedstawianie produktów i usług w programach, gdy ma to służyć celom reklamowym. W programach reklamowych nie mogą występować (być na wizji lub czytać teksty) osoby, które regularnie prezentują programy informacyjne, jak dzienniki czy magazyny aktualności.<br><br>&lt;tit&gt;Miejsce reklamy w programie telewizyjnym&lt;/&gt;<br><br>Reklama powinna być emitowana pomiędzy programami lub też w czasie trwania programów w taki sposób, by nie ucierpiała na tym ciągłość i wartość programu oraz dobro posiadacza praw do tego programu. W programach złożonych z niezależnych pozycji, w programach sportowych czy innych programach o
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego