Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
i dołączanych do nich usług. Przedsiębiorstwo kształtuje ten asortyment pod kątem ilości i jakości oraz dywersyfikacji jakościowej. Natomiast w rezultacie działalności produkcyjnej firma uzyskuje zaplanowane liczby egzemplarzy poszczególnych pozycji asortymentowych wyrobów. Znaczna część usług oraz innych oddziaływań kierowanych w stronę klientów w związku ze sprzedażą wyrobów, wiąże się z działalnością marketingową, a w szczególności z marketingiem-mix. Klienci, kupując wyroby oraz usługi, otrzymują określone wartości (korzyści) oraz ponoszą pewne koszty (dolegliwości). W odniesieniu do klientów finalnych (użytkowników, konsumentów) wartości wyrażają się w postaci wartości użytkowych, a koszty - w postaci ceny, kosztów eksploatacji i niedogodności użytkowania. Nie budzi kontrowersji stwierdzenie, że wartości
i dołączanych do nich usług. Przedsiębiorstwo kształtuje ten asortyment pod kątem ilości i jakości oraz dywersyfikacji jakościowej. Natomiast w rezultacie działalności produkcyjnej firma uzyskuje zaplanowane liczby egzemplarzy poszczególnych pozycji asortymentowych wyrobów. Znaczna część usług oraz innych oddziaływań kierowanych w stronę klientów w związku ze sprzedażą wyrobów, wiąże się z działalnością marketingową, a w szczególności z marketingiem-mix. Klienci, kupując wyroby oraz usługi, otrzymują określone wartości (korzyści) oraz ponoszą pewne koszty (dolegliwości). W odniesieniu do klientów finalnych (użytkowników, konsumentów) wartości wyrażają się w postaci wartości użytkowych, a koszty - w postaci ceny, kosztów eksploatacji i niedogodności użytkowania. Nie budzi kontrowersji stwierdzenie, że wartości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego