Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
jej korzyści. Jest to możliwe dzięki ujednolicaniu się popytu w różnych krajach europejskich i likwidacji barier taryfowych i pozataryfowych, co umożliwia masową w skali międzynarodowej sprzedaż produktów po relatywnie niskich cenach.

Skoncentrowana geograficznie strategia dyferencjacji

Takie rozwiązanie strategiczne oznacza dość duży stopień specjalizacji. Produkty danej firmy lub inne jej działania marketingowe o charakterze oryginalnym są dostosowane do wymogów jednego lub niewielkiej liczby rynków. Taka strategia może wiązać się z zagrożeniem rozwojowym. Jeśli bowiem rynki okażą się za mało chłonne lub też po pewnym czasie popyt się nasyci, to przedsiębiorstwo znajdzie się w trudnej sytuacji.

Paneuropejska strategia dyferencjacji

Strategia polegająca na oferowaniu
jej korzyści. Jest to możliwe dzięki ujednolicaniu się popytu w różnych krajach europejskich i likwidacji barier taryfowych i pozataryfowych, co umożliwia masową w skali międzynarodowej sprzedaż produktów po relatywnie niskich cenach.<br><br>&lt;tit&gt;Skoncentrowana geograficznie strategia dyferencjacji&lt;/&gt;<br><br>Takie rozwiązanie strategiczne oznacza dość duży stopień specjalizacji. Produkty danej firmy lub inne jej działania marketingowe o charakterze oryginalnym są dostosowane do wymogów jednego lub niewielkiej liczby rynków. Taka strategia może wiązać się z zagrożeniem rozwojowym. Jeśli bowiem rynki okażą się za mało chłonne lub też po pewnym czasie popyt się nasyci, to przedsiębiorstwo znajdzie się w trudnej sytuacji.<br><br>&lt;tit&gt;Paneuropejska strategia dyferencjacji&lt;/&gt;<br><br>Strategia polegająca na oferowaniu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego