Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 49
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
poradnika "Siła żywego słowa w biznesie - czyli jak osiągnąć zamożność, nie mając kapitału", przekonuje, iż nawet miliardy dolarów przeznaczone na reklamę są niczym w porównaniu z wyszkolonym sprzedawcą. Jego zdaniem, wybitny ak- wizytor "zawiera umowę o sprzedaży wyłącznie w drodze konwersacyjnej i sprzedaje innym ludziom samego siebie". Tymczasem sprzedawca amator "miota się i stara ze wszystkich sił dokonać aktu sprzedaży".
- Jeżeli akwizytorowi zależy wyłącznie na sprzedaniu towaru, najczęściej nic mu się nie uda. Najistotniejsze jest bowiem rozpoznanie potrzeb kupującego. Sprzedaż to tylko końcowy etap umiejętnego podchodzenia do rozmówcy - tłumaczy Piotr Dworczyk, psychoterapeuta z Laboratorium Psychoedukacji. - Sztuka sprzedawania nie polega na tym
poradnika "Siła żywego słowa w biznesie - czyli jak osiągnąć zamożność, nie mając kapitału", przekonuje, iż nawet miliardy dolarów przeznaczone na reklamę są niczym w porównaniu z wyszkolonym sprzedawcą. Jego zdaniem, wybitny ak- wizytor "zawiera umowę o sprzedaży wyłącznie w drodze konwersacyjnej i sprzedaje innym ludziom samego siebie". Tymczasem sprzedawca amator "miota się i stara ze wszystkich sił dokonać aktu sprzedaży".<br> - Jeżeli akwizytorowi zależy wyłącznie na sprzedaniu towaru, najczęściej nic mu się nie uda. Najistotniejsze jest bowiem rozpoznanie potrzeb kupującego. Sprzedaż to tylko końcowy etap umiejętnego podchodzenia do rozmówcy - tłumaczy Piotr Dworczyk, psychoterapeuta z Laboratorium Psychoedukacji. - Sztuka sprzedawania nie polega na tym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego