Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Wojsk Lądowych
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
nadterminowych do służby zawodowej w korpusie podoficerskim.
I wreszcie po trzecie: zapewnienie realizmu szkolenia wojsk. Ten problem trzeba postawić bardzo jednoznacznie. Realia finansowania procesu szkolenia nie pozwolą w 1998 r. na dokonanie zasadniczego przełomu, jednak środki jakimi dysponujemy umożliwia przeprowadzenie wszystkich zasadniczych strzelań w jednostkach ogólnowojskowych i rodzajach wojsk.
Podstawowym modułem szkoleniowym w 1998 r. pozostanie batalion (równorzędny), który w coraz większym zakresie będziemy traktować jako autonomiczny pododdział bojowy działający w składzie brygady lub samodzielnie. Takie podejście eksponuje inicjatywę dowódców i kadry tego szczebla oraz pozwala - jak sądzę - wychodzi naprzeciw oczekiwaniom kadry.
Osobnym problemem są zadania szkolnictwa wojskowego. Pisze o tym
nadterminowych do służby zawodowej w korpusie podoficerskim.<br>I wreszcie po trzecie: zapewnienie realizmu szkolenia wojsk. Ten problem trzeba postawić bardzo jednoznacznie. Realia finansowania procesu szkolenia nie pozwolą w 1998 r. na dokonanie zasadniczego przełomu, jednak środki jakimi dysponujemy umożliwia przeprowadzenie wszystkich zasadniczych &lt;orig&gt;strzelań&lt;/&gt; w jednostkach &lt;orig&gt;ogólnowojskowych&lt;/&gt; i rodzajach wojsk.<br>Podstawowym modułem szkoleniowym w 1998 r. pozostanie batalion (równorzędny), który w coraz większym zakresie będziemy traktować jako autonomiczny pododdział bojowy działający w składzie brygady lub samodzielnie. Takie podejście eksponuje inicjatywę dowódców i kadry tego szczebla oraz pozwala - jak sądzę - wychodzi naprzeciw oczekiwaniom kadry.<br>Osobnym problemem są zadania szkolnictwa wojskowego. Pisze o tym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego