Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
odnoszących się do tego obiektu. Rozpoznawanie oraz identyfikowanie go jako fakt znany powoduje powstawanie wobec niego pozytywnych preferencji.
W stosunku do procesu reklamy efekt ekspozycji ma najistotniejsze znaczenie wobec kampanii reklamujących produkty nabywane impulsywnie oraz kampanii wykorzystujących lawinowe emitowanie przekazów. W odniesieniu do reklamy produktów racjonalnego zakupu efekt ten wpłynąć może na przebieg procesów wnioskowania związanych z podejmowaniem decyzji selekcyjnych oraz hierarchicznych.
Proces podejmowania decyzji zależny jest także od związków między dostępnością kategorii opisujących produkt a czynnikami o charakterze motywacyjnym. Złożoność problemu dostępności kategorii percepcyjnych w jej pełnym kształcie prezentują prace Jerome Brunera. Silna dostępność kategorii percepcyjnych umożliwia prawidłowe rozpoznawanie i
odnoszących się do tego obiektu. Rozpoznawanie oraz identyfikowanie go jako fakt znany powoduje powstawanie wobec niego pozytywnych preferencji. <br>W stosunku do procesu reklamy efekt ekspozycji ma najistotniejsze znaczenie wobec kampanii reklamujących produkty nabywane impulsywnie oraz kampanii wykorzystujących lawinowe emitowanie przekazów. W odniesieniu do reklamy produktów racjonalnego zakupu efekt ten wpłynąć może na przebieg procesów wnioskowania związanych z podejmowaniem decyzji selekcyjnych oraz hierarchicznych. <br>Proces podejmowania decyzji zależny jest także od związków między dostępnością kategorii opisujących produkt a czynnikami o charakterze motywacyjnym. Złożoność problemu dostępności kategorii percepcyjnych w jej pełnym kształcie prezentują prace Jerome Brunera. Silna dostępność kategorii percepcyjnych umożliwia prawidłowe rozpoznawanie i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego