Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 44
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
Życie w stylu makro jest kolejnym amerykańskim produktem, który chętnie zaadaptowaliśmy. W Stanach Zjednoczonych od lat funkcjonują tzw. shopping malls, nawiązujące stylem i rozmiarami do katedr średniowiecznych; przyjęły się one także w Europie Zachodniej. Dzisiaj również w Polsce hipermarkety są miejscem, które odwiedza się najchętniej całą rodziną tuż po niedzielnej mszy - przekonuje prof. Goban-Klas. - Megasklepy dają ludziom nie tylko możliwość wyboru - uważa Anna Giza.
- Dużo ważniejsze jest przekonanie, że można tu zrobić coś więcej niż zakupy. "Wycieczka" do multipleksu czy megaempiku ma związek z poczuciem odzyskania godności; wreszcie można pójść do ładnie pachnącego sklepu, czystego kina, zostać uprzejmie obsłużonym. Przez
Życie w stylu makro jest kolejnym amerykańskim produktem, który chętnie zaadaptowaliśmy. W Stanach Zjednoczonych od lat funkcjonują tzw. shopping malls, nawiązujące stylem i rozmiarami do katedr średniowiecznych; przyjęły się one także w Europie Zachodniej. Dzisiaj również w Polsce hipermarkety są miejscem, które odwiedza się najchętniej całą rodziną tuż po niedzielnej mszy - przekonuje prof. Goban-Klas. - Megasklepy dają ludziom nie tylko możliwość wyboru - uważa Anna Giza.<br>- Dużo ważniejsze jest przekonanie, że można tu zrobić coś więcej niż zakupy. "Wycieczka" do multipleksu czy megaempiku ma związek z poczuciem odzyskania godności; wreszcie można pójść do ładnie pachnącego sklepu, czystego kina, zostać uprzejmie obsłużonym. Przez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego