Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2004
granicą człowiek nie jest u siebie, tylko tutaj mamy naszą publiczność i mówimy tym samym językiem. Potem możemy to eksportować.
Jak można powiązać ideę Romea i Julii z Wielką Kampanią Życia?
Życie jest wspólnym tematem. Bo życie musi mieć jakąś jakość, między innymi poprzez kreację rzeczywistości, tworzenie takiego widowiska. Mam nadzieję, że to będzie wzruszające, piękne, takie, że się będzie chciało żyć po wyjściu z teatru, po przeżyciu przedstawienia. Wydaje mi się, że robienie rzeczy ciekawych, spektakularnych, niezwykłych jest tym, co nadaje życiu smak. Wielka Kampania Życia jest działaniem, które dodatkowo nadaje rangi temu przedsięwzięciu.
Dziękuję za rozmowę
Rozmawiała Iwona Gniedziejko
granicą człowiek nie jest u siebie, tylko tutaj mamy naszą publiczność i mówimy tym samym językiem. Potem możemy to eksportować.<br>Jak można powiązać ideę Romea i Julii z Wielką Kampanią Życia?<br>Życie jest wspólnym tematem. Bo życie musi mieć jakąś jakość, między innymi poprzez kreację rzeczywistości, tworzenie takiego widowiska. Mam nadzieję, że to będzie wzruszające, piękne, takie, że się będzie chciało żyć po wyjściu z teatru, po przeżyciu przedstawienia. Wydaje mi się, że robienie rzeczy ciekawych, spektakularnych, niezwykłych jest tym, co nadaje życiu smak. Wielka Kampania Życia jest działaniem, które dodatkowo nadaje rangi temu przedsięwzięciu.<br>Dziękuję za rozmowę<br>Rozmawiała Iwona Gniedziejko
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego