Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Młody Technik
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1971
ciśnienie powietrza w oponach. Niedostateczne napompowanie opon powoduje przedwczesne ich zniszczenie.
5. Sprawdzamy czy ważniejsze śruby i nakrętki są dokręcone, przy tym szczególną uwagę zwracamy na nakrętki mocujące koła pojazdu i silnik.
Nie należy zapominać o sprawdzeniu prawidłowego działania hamulców.
Jeśli przed zimą nie zakonserwowaliśmy łańcucha napędowego, warto przemyć go naftą lub benzyną i poddać gorącej kąpieli w smarze grafitowym. Polepszy to pracę łańcucha i zwiększy jego trwałość. Smar grafitowy zastąpić można mieszaniną łoju (90%) i grafitu (10%).
Należałoby również upewnić się, czy filtr powietrza w gaźniku nie jest zanieczyszczony. Jeśli tak, to przemywamy go w benzynie, po wyschnięciu zaś lekko
ciśnienie powietrza w oponach. Niedostateczne napompowanie opon powoduje przedwczesne ich zniszczenie.<br>5. Sprawdzamy czy ważniejsze śruby i nakrętki są dokręcone, przy tym szczególną uwagę zwracamy na nakrętki mocujące koła pojazdu i silnik.<br>Nie należy zapominać o sprawdzeniu prawidłowego działania hamulców.<br>Jeśli przed zimą nie zakonserwowaliśmy łańcucha napędowego, warto przemyć go naftą lub benzyną i poddać gorącej kąpieli w smarze grafitowym. Polepszy to pracę łańcucha i zwiększy jego trwałość. Smar grafitowy zastąpić można mieszaniną łoju (90%) i grafitu (10%).<br>Należałoby również upewnić się, czy filtr powietrza w gaźniku nie jest zanieczyszczony. Jeśli tak, to przemywamy go w benzynie, po wyschnięciu zaś lekko
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego