Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Pojawia się wówczas kolejny zbiór danych, co uwidocznia wzór 2. Znajdują się tu m.in. także dane na temat badań naukowych wspomnianej wcześniej organizacji CORDIS. Gdybyśmy jednak chcieli uzyskać jakieś dokładniejsze dane statystyczne Biura Statystycznego UE, to musielibyśmy wejść do zbioru EUROSTAT - Statistical Office. Na monitorze komputera pokazuje się wówczas następująca kolejna grupa zbiorów (wzór 3). Wybór szczegółowych informacji zależy od konkretnego zapotrzebowania.

3.1.2. Możliwości pozyskiwania informacji ze źródeł pierwotnych

Oprócz pozyskiwania danych wtórnych z przedstawionych wcześniej źródeł informacji, przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskim mogą zlecać przeprowadzenie badań pierwotnych wyspecjalizowanym firmom badań marketingowych. Oto największe europejskie organizacje zajmujące
Pojawia się wówczas kolejny zbiór danych, co uwidocznia wzór 2. Znajdują się tu m.in. także dane na temat badań naukowych wspomnianej wcześniej organizacji CORDIS. Gdybyśmy jednak chcieli uzyskać jakieś dokładniejsze dane statystyczne Biura Statystycznego UE, to musielibyśmy wejść do zbioru EUROSTAT - Statistical Office. Na monitorze komputera pokazuje się wówczas następująca kolejna grupa zbiorów (wzór 3). Wybór szczegółowych informacji zależy od konkretnego zapotrzebowania.<br><br>&lt;tit&gt;3.1.2. Możliwości pozyskiwania informacji ze źródeł pierwotnych&lt;/&gt;<br><br>Oprócz pozyskiwania danych wtórnych z przedstawionych wcześniej źródeł informacji, przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskim mogą zlecać przeprowadzenie badań pierwotnych wyspecjalizowanym firmom badań marketingowych. Oto największe europejskie organizacje zajmujące
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego