Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy zdrowotne
Rok: 2002
konkurencja. Co więcej, ta wielość aptek nie jest usprawiedliwiona oczekiwaniami społeczności. A brano je pod uwagę w XIX wieku.
Apteki w XIX wieku nie przypominały dzisiejszych - nazwałabym to - sklepów obwieszonych reklamami, które często dezorientują pacjentów. Co więcej, oburzenie wywoływał pomysł, by zezwolić na sprzedaż leków poza apteką. Uznano go za niebezpieczny z punktu widzenia zdrowotności, o czym już kiedyś pisałam. Pojęcie godności człowieka, w tym człowieka chorego, brano sto lat temu pod uwagę w stopniu wyższym niż w dzisiejszych czasach.
Nie ma wątpliwości co do tego, ze reklamowanie lekarstw służy głównie wzbogacaniu się firm farmaceutycznych.
Jest zabiegiem komercyjnym i nie ma
konkurencja. Co więcej, ta wielość aptek nie jest usprawiedliwiona oczekiwaniami społeczności. A brano je pod uwagę w XIX wieku.<br>Apteki w XIX wieku nie przypominały dzisiejszych - nazwałabym to - sklepów obwieszonych reklamami, które często dezorientują pacjentów. Co więcej, oburzenie wywoływał pomysł, by zezwolić na sprzedaż leków poza apteką. Uznano go za niebezpieczny z punktu widzenia zdrowotności, o czym już kiedyś pisałam. Pojęcie godności człowieka, w tym człowieka chorego, brano sto lat temu pod uwagę w stopniu wyższym niż w dzisiejszych czasach.<br>Nie ma wątpliwości co do tego, ze reklamowanie lekarstw służy głównie wzbogacaniu się firm farmaceutycznych.<br>Jest zabiegiem komercyjnym i nie ma
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego