Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 20/02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
je w latach 60. i 70. Wtedy stosowano materiały niskiej jakości. Nie istniał system rzetelnej kontroli odbioru inwestycji.
W tym roku uszkodzenia pogłębiła jeszcze zima. Dzisiaj drogi powstają z wysokiej jakości betonów i asfaltów wspieranych dodatkowo chemicznymi modyfikatorami.
Przewiduje się, że będą odporne nawet na najmniejsze deformacje przez wiele lat, niektórzy eksperci mówią nawet o połowie wieku. Niemniej inwestycje wysokotechnologiczne wymagają dokładności, czasu i sporych pieniędzy. Budowa kilometra nowej drogi trwa najczęściej kilka miesięcy i kosztuje 5-10 mln zł. Drogi, mosty, wiadukty, które teraz w ponad 90 proc. tworzą sieć połączeń w wielkich miastach, powstawały szybciej. Ale efekty tej szybkości
je w latach 60. i 70. Wtedy stosowano materiały niskiej jakości. Nie istniał system rzetelnej kontroli odbioru inwestycji.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;W tym roku uszkodzenia pogłębiła jeszcze zima. Dzisiaj drogi powstają z wysokiej jakości betonów i asfaltów wspieranych dodatkowo chemicznymi modyfikatorami.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Przewiduje się, że będą odporne nawet na najmniejsze deformacje przez wiele lat, niektórzy eksperci mówią nawet o połowie wieku. Niemniej inwestycje wysokotechnologiczne wymagają dokładności, czasu i sporych pieniędzy. Budowa kilometra nowej drogi trwa najczęściej kilka miesięcy i kosztuje 5-10 mln zł. Drogi, mosty, wiadukty, które teraz w ponad 90 proc. tworzą sieć połączeń w wielkich miastach, powstawały szybciej. Ale efekty tej szybkości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego