Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
silnej ironii bardzo ważne jest powtarzanie wątku bezalkolowości w dużej ilości ekspozycji oraz zmieniającym się kontekście. Pojawia się wtedy efekt lawinowej dostępności rdzenia głównego motywu kampanii oraz złożonego, a zarazem rozpoznawalnego kontekstu jej występowania. Fotografia butelki reklamowanego piwa powiązana jest z pozostałymi elementami plakatu poprzez zestawienie, a jej usytuowanie jest niezmienne we wszystkich realizacjach.
Tworzy więc pointę całej relacji "mrugnięcie okiem - tekst - mrugnięcie okiem". Produkt plasowany jest więc ponad przesłaniem całej wiadomości, co z jednej strony umożliwia kojarzenie go z pozytywną reakcją na żart - z drugiej zaś obiektywizuje go - a więc pozwala pozostać mu piwem. Eksponowanie produktu poprzez proste zestawienie umożliwia
silnej ironii bardzo ważne jest powtarzanie wątku bezalkolowości w dużej ilości ekspozycji oraz zmieniającym się kontekście. Pojawia się wtedy efekt lawinowej dostępności rdzenia głównego motywu kampanii oraz złożonego, a zarazem rozpoznawalnego kontekstu jej występowania. Fotografia butelki reklamowanego piwa powiązana jest z pozostałymi elementami plakatu poprzez zestawienie, a jej usytuowanie jest niezmienne we wszystkich realizacjach. <br>Tworzy więc pointę całej relacji "mrugnięcie okiem - tekst - mrugnięcie okiem". Produkt plasowany jest więc ponad przesłaniem całej wiadomości, co z jednej strony umożliwia kojarzenie go z pozytywną reakcją na żart - z drugiej zaś obiektywizuje go - a więc pozwala pozostać mu piwem. Eksponowanie produktu poprzez proste zestawienie umożliwia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego