Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Wielkiej Brytanii. Są to najczęściej niewielkie firmy. Tylko 8 z nich zatrudnia ponad 100 pracowników; większość dużych firm działa w Wielkiej Brytanii.

5.4.3. Środki przekazu wykorzystywane w promocji

Podejmując decyzje promocyjne należy także brać pod uwagę to, jakie środki przekazu na danym rynku mają szczególnie duże znaczenie jako nośniki promocji (głównie chodzi tu o reklamę). Ważna jest więc analiza struktury wydatków reklamowych w różnych krajach. Te dane, dotyczące poszczególnych krajów Unii Europejskiej i dla porównania - Japonii i USA, zawiera tabl.68.
Zasadnicze wnioski, jakie można wyciągnąć analizując dane przedstawionej tablicy, to szczególnie duże udziały wydatków reklamowych na telewizję w
Wielkiej Brytanii. Są to najczęściej niewielkie firmy. Tylko 8 z nich zatrudnia ponad 100 pracowników; większość dużych firm działa w Wielkiej Brytanii.<br><br>&lt;tit&gt;5.4.3. Środki przekazu wykorzystywane w promocji&lt;/&gt;<br><br>Podejmując decyzje promocyjne należy także brać pod uwagę to, jakie środki przekazu na danym rynku mają szczególnie duże znaczenie jako nośniki promocji (głównie chodzi tu o reklamę). Ważna jest więc analiza struktury wydatków reklamowych w różnych krajach. Te dane, dotyczące poszczególnych krajów Unii Europejskiej i dla porównania - Japonii i USA, zawiera tabl.68.<br>Zasadnicze wnioski, jakie można wyciągnąć analizując dane przedstawionej tablicy, to szczególnie duże udziały wydatków reklamowych na telewizję w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego