Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
cieplnemu nawet po wielokrotnie powtarzanym awaryjnym hamowaniu z prędkości ponad 200 km/h. Wydaje się, że byłyby zdolne do zahamowania rozpędzonego pociągu towarowego.
Ale są i wady. Niepospolite gabaryty auta utrudniają parkowanie i manewrowanie w ciasnych uliczkach zatłoczonych miast. Na długich, transeuropejskich trasach w tym Mercedesie jest tak spokojnie i... nudno, że trzeba się co jakiś czas zatrzymywać. Inaczej kierowca mógłby zapomnieć, że jedzie samochodem. Chociaż to właściwie chyba komplement dla konstruktorów auta. I jeszcze jedno. Gdy wsiadałem do samochodu po chłodnej nocy, drewniano-skórzana kierownica była nieznośnie zimna. To skandal, że w aucie za 230 000 marek (w Niemczech) koło
cieplnemu nawet po wielokrotnie powtarzanym awaryjnym hamowaniu z prędkości ponad 200 km/h. Wydaje się, że byłyby zdolne do zahamowania rozpędzonego pociągu towarowego.<br>Ale są i wady. Niepospolite gabaryty auta utrudniają parkowanie i manewrowanie w ciasnych uliczkach zatłoczonych miast. Na długich, transeuropejskich trasach w tym Mercedesie jest tak spokojnie i... nudno, że trzeba się co jakiś czas zatrzymywać. Inaczej kierowca mógłby zapomnieć, że jedzie samochodem. Chociaż to właściwie chyba komplement dla konstruktorów auta. I jeszcze jedno. Gdy wsiadałem do samochodu po chłodnej nocy, drewniano-skórzana kierownica była nieznośnie zimna. To skandal, że w aucie za 230 000 marek (w Niemczech) koło
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego