Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
podzespołów głównie do samochodu PF 125p. Proces "wypychania" (tak to chyba trzeba nazwać) nietypowej produkcji z Krosna nie jest łatwy, ale - na szczęście - posuwa się do przodu. Kilkanaście pozycji z programu produkcji przejęła filia FSO w Opolu, dwie zakłady w Praszce a jedną - w Grójcu. Atrakcyjną skądinąd produkcję nakrętek (z nylonową wkładką) prawdopodobnie przejmą zakłady w Łańcucie.
Kierunek działania - na ścisłą specjalizację jest właściwy i godny poparcia. Tym bardziej, że na krośnieńskie amortyzatory istnieje ogromne zapotrzebowanie w kraju i za granicą.
WŁAŚNIE EKSPORT
Na początek - dwie liczby. Ubiegłoroczny plan zakładał wyeksportowanie 1 350 000 amortyzatorów. Sprzedano ich za granicę - 1 465
podzespołów głównie do samochodu PF 125p. Proces "wypychania" (tak to chyba trzeba nazwać) nietypowej produkcji z Krosna nie jest łatwy, ale - na szczęście - posuwa się do przodu. Kilkanaście pozycji z programu produkcji przejęła filia FSO w Opolu, dwie zakłady w Praszce a jedną - w Grójcu. Atrakcyjną skądinąd produkcję nakrętek (z nylonową wkładką) prawdopodobnie przejmą zakłady w Łańcucie. <br>Kierunek działania - na ścisłą specjalizację jest właściwy i godny poparcia. Tym bardziej, że na krośnieńskie amortyzatory istnieje ogromne zapotrzebowanie w kraju i za granicą. <br>&lt;tit1&gt;WŁAŚNIE EKSPORT&lt;/&gt; <br>Na początek - dwie liczby. Ubiegłoroczny plan zakładał wyeksportowanie 1 350 000 amortyzatorów. Sprzedano ich za granicę - 1 465
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego