Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
98 Inne

6. Z usług którego biura podróży korzysta Pan(i) najczęściej?
(wpisz numer)

7. Ile godzin dziennie poświęca Pan(i) średnio na oglądanie telewizji?
1 0-1 2 1-2 3 2-3 4 3-4 5 4-5 6 więcej niż 5

8. Które z wymienionych stacji TV ogląda Pan(i) regularnie?
10 TVP1
02 TVP2
03 TV Polonia
04 TVP Regionalna
05 Polsat
06 TVN
07 RTL 7
08 Nasza TV
09 Canal +
10 Wizja
11 Cyfra +
12 HBO
98 Inne

8. Której z wymienionych stacji radiowych słucha Pan(i) najczęściej?
99 Nie słucham radia
01 Eska
02
98 Inne<br><br>6. Z usług którego biura podróży korzysta Pan(i) najczęściej?<br>(wpisz numer) <br><br>7. Ile godzin dziennie poświęca Pan(i) średnio na oglądanie telewizji?<br>1 0-1 2 1-2 3 2-3 4 3-4 5 4-5 6 więcej niż 5 <br><br>8. Które z wymienionych stacji TV ogląda Pan(i) regularnie?<br>10 TVP1<br>02 TVP2<br>03 TV Polonia <br>04 TVP Regionalna <br>05 Polsat<br>06 TVN<br>07 RTL 7<br>08 Nasza TV<br>09 Canal +<br>10 Wizja <br>11 Cyfra +<br>12 HBO<br>98 Inne <br><br>8. Której z wymienionych stacji radiowych słucha Pan(i) najczęściej?<br>99 Nie słucham radia<br>01 Eska<br>02
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego