Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
być wartości średnie elementów opisujących poszczególne czynniki lokalizacji w skali całego kraju lub danego rejonu (np. województwa lub miasta). Można przyjąć następującą skalę oceny czynników: znacznie poniżej wartości występującej w obsługiwanym już rejonie, poniżej tej wartości, na tym samym poziomie, powyżej tej wartości, znacznie powyżej tej wartości.
Następnie porównujemy elementy opisujące poszczególne czynniki lokalizacji z badanego rejonu z odpowiadającymi im wartościami z rejonu bazowego (już obsługiwanego lub innymi wartościami średnimi). W dalszej kolejności umieszczamy je na skali w wyżej wymienionych przedziałach. Otrzymujemy w ten sposób wykres, który przedstawi znaczenie poszczególnych zewnętrznych czynników lokalizacji banku. Z wykresu możemy odczytać, czy kształtują się
być wartości średnie elementów opisujących poszczególne czynniki lokalizacji w skali całego kraju lub danego rejonu (np. województwa lub miasta). Można przyjąć następującą skalę oceny czynników: znacznie poniżej wartości występującej w obsługiwanym już rejonie, poniżej tej wartości, na tym samym poziomie, powyżej tej wartości, znacznie powyżej tej wartości.<br>Następnie porównujemy elementy opisujące poszczególne czynniki lokalizacji z badanego rejonu z odpowiadającymi im wartościami z rejonu bazowego (już obsługiwanego lub innymi wartościami średnimi). W dalszej kolejności umieszczamy je na skali w wyżej wymienionych przedziałach. Otrzymujemy w ten sposób wykres, który przedstawi znaczenie poszczególnych zewnętrznych czynników lokalizacji banku. Z wykresu możemy odczytać, czy kształtują się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego