Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
pozwala wzmacniać efekt ironii poprzez wprowadzanie w stały układ mimiczny kolejnych typów postaci, których cechy kojarzone mogą być z treścią przypisywanych im wypowiedzi, gdyby tylko z tekstu wyeliminować wątek bezalkoholowości. Zabieg ten stwarzając możliwość indywidualizacji znaczenia każdego kolejnego przekazu, pozwala jednocześnie kontynuować rozpoczętą opowieść o bezalkoholowości. Niezależnie od biegu wydarzeń opisywanych w kolejnych tekstach pozycja piwa "Bosman" pozostaje niezachwiana. Poszczególne przekazy zaczynały także żyć swym własnym życiem, dając podstawę wielu anegdotom, a piwo "Bosman" określano jako "dobrze zmróżone".
Efektem prowadzonej kampanii i realizowanej strategii marketingowej był blisko 40-procentowy wzrost sprzedaży piwa "Bosman".
OBRAZ PRODUKTU - POZIOM MOTYWACYJNY
Uzyskany potencjalny obraz produktu
pozwala wzmacniać efekt ironii poprzez wprowadzanie w stały układ mimiczny kolejnych typów postaci, których cechy kojarzone mogą być z treścią przypisywanych im wypowiedzi, gdyby tylko z tekstu wyeliminować wątek bezalkoholowości. Zabieg ten stwarzając możliwość indywidualizacji znaczenia każdego kolejnego przekazu, pozwala jednocześnie kontynuować rozpoczętą opowieść o bezalkoholowości. Niezależnie od biegu wydarzeń opisywanych w kolejnych tekstach pozycja piwa "Bosman" pozostaje niezachwiana. Poszczególne przekazy zaczynały także żyć swym własnym życiem, dając podstawę wielu anegdotom, a piwo "Bosman" określano jako "dobrze zmróżone". <br>Efektem prowadzonej kampanii i realizowanej strategii marketingowej był blisko 40-procentowy wzrost sprzedaży piwa "Bosman". <br>&lt;tit&gt;OBRAZ PRODUKTU - POZIOM MOTYWACYJNY&lt;/&gt; <br>Uzyskany potencjalny obraz produktu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego