Typ tekstu: Książka
Autor: Przewłocki Stefan
Tytuł: Geodezja dla inżynierii środowiska
Rok wydania: 1998
Rok powstania: 1997
osi jezdni pod względem sytuacyjnym i wysokościowym przeprowadza się podając miary z dokładnością 0,01 m. Miary sytuacyjne budowli ziemnych związanych z budową ulicy (obrysy skarp, wykopów i nasypów) podaje się z dokładnością 0,1 m.
W celu wyznaczenia w terenie osi jezdni należy sporządzić szkic wyznaczenia osi, zawierający punkty osnowy geodezyjnej i pomiarowej, punkty osi ulicy i elementy geodezyjne tej osi, tj. początek, środek i koniec łuku koła. Aby wyznaczyć elementy wysokościowe planu realizacyjnego należy utrwalić robocze znaki wysokościowe wzdłuż trasy nie rzadziej niż co 150 m. Znaki te należy zakładać w miarę możliwości na budynkach; na trasach nie zabudowanych
osi jezdni pod względem sytuacyjnym i wysokościowym przeprowadza się podając miary z dokładnością 0,01 m. Miary sytuacyjne budowli ziemnych związanych z budową ulicy (obrysy skarp, wykopów i nasypów) podaje się z dokładnością 0,1 m.<br>W celu wyznaczenia w terenie osi jezdni należy sporządzić szkic wyznaczenia osi, zawierający punkty osnowy geodezyjnej i pomiarowej, punkty osi ulicy i elementy geodezyjne tej osi, tj. początek, środek i koniec łuku koła. Aby wyznaczyć elementy wysokościowe planu realizacyjnego należy utrwalić robocze znaki wysokościowe wzdłuż trasy nie rzadziej niż co 150 m. Znaki te należy zakładać w miarę możliwości na budynkach; na trasach nie zabudowanych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego