Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
Instytutu Funkcjonowania Gospodarki Narodowej SGH: ponad 80 procent dystrybutorów określiło liczbę swoich klientów jako "nie przekraczającą 10 osób". Tylko jedna osoba spośród trzystu (kobieta z wykształceniem średnim, między 25 a 35 rokiem życia) podała, że ma więcej niż stu klientów, stałych i sporadycznych.
Zarobki znacznej większości dystrybutorów nie są więc oszałamiające. 45 procent określiło średnią wartość sprzedawanych przez siebie produktów - wartość, a nie dochód, stanowiący tylko ułamek tej wartości - na mniej niż 100 złotych miesięcznie, a tylko 27 procent na ponad 300 złotych. Te deklaracje znajdują potwierdzenie w innym rachunku. Jeżeli cały Amway Polska sprzedał w 1997 roku produkty za 140
Instytutu Funkcjonowania Gospodarki Narodowej SGH: ponad 80 procent dystrybutorów określiło liczbę swoich klientów jako "nie przekraczającą 10 osób". Tylko jedna osoba spośród trzystu (kobieta z wykształceniem średnim, między 25 a 35 rokiem życia) podała, że ma więcej niż stu klientów, stałych i sporadycznych.<br>Zarobki znacznej większości dystrybutorów nie są więc oszałamiające. 45 procent określiło średnią wartość sprzedawanych przez siebie produktów - wartość, a nie dochód, stanowiący tylko ułamek tej wartości - na mniej niż 100 złotych miesięcznie, a tylko 27 procent na ponad 300 złotych. Te deklaracje znajdują potwierdzenie w innym rachunku. Jeżeli cały Amway Polska sprzedał w 1997 roku produkty za 140
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego