Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
trochę nadmorsko - koła ratunkowe". Dobre "na spotkania firmowe w większym gronie", "idealne na romantyczną kolację, szczególnie w salkach na górze", "i na business lunch, i na spotkanie z przyjaciółmi", ale raczej bogatszymi, bo "tanio nie jest". "Bogate menu", "internacjonalne jak i wystrój", można zjeść stek, spaghetti, małże, kaczkę, "paenne z owocami morza - palce lizać". "Muzyka na żywo".
LA BOHEME

"Bardzo eleganckie" i "bardzo snobistyczne" miejsce w budynku Teatru Narodowego dla "osób z bardzo grubym portfelem". "Klasycystyczny" wystrój "wtopiony w klimat gmachu", "dużo marmurów". "Doskonała kuchnia", "genialny krem brulle". Posiada "własny browar". Restauracja "na topowe spotkania biznesowe", "żeby zrobić dobre wrażenie", bo "to
trochę nadmorsko - koła ratunkowe". Dobre "na spotkania firmowe w większym gronie", "idealne na romantyczną kolację, szczególnie w salkach na górze", "i na business lunch, i na spotkanie z przyjaciółmi", ale raczej bogatszymi, bo "tanio nie jest". "Bogate menu", "internacjonalne jak i wystrój", można zjeść stek, spaghetti, małże, kaczkę, "paenne z owocami morza - palce lizać". "Muzyka na żywo".<br>LA BOHEME<br>&lt;gap&gt;<br>"Bardzo eleganckie" i "bardzo snobistyczne" miejsce w budynku Teatru Narodowego dla "osób z bardzo grubym portfelem". "Klasycystyczny" wystrój "wtopiony w klimat gmachu", "dużo marmurów". "Doskonała kuchnia", "genialny krem brulle". Posiada "własny browar". Restauracja "na topowe spotkania biznesowe", "żeby zrobić dobre wrażenie", bo "to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego