Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy telekomunikacyjne
Rok: 2000
dzięki wyróżnieniu w IDEI połączeń regionalnych i zamiejscowych. W dostępnych w Polsce systemach telefonii komórkowej tylko IDEA oferuje takie rozróżnienie. Połączenia IDEA-IDEA, niezależnie od tego, jak daleko znajdują się od siebie Abonenci (na terenie Polski), traktowane są jako połączenia regionalne.

Taryfy
Swoim Abonentom Idea oferuje dwa proste i czytelne pakiety cenowe:
IDEA 50 oraz IDEA 150. Dają one możliwość wyboru opcji zakładającej mniejszą lub większą intensywność korzystania z telefonu. W obu planach taryfowych bezpłatne są: możliwość wysyłania SMS, funkcja wyświetlania numeru osoby dzwoniącej - CLIP możliwość przekierowywania połączeń, informacja o połączeniu oczekującym, wstrzymanie połączenia, funkcja rozmowy konferencyjnej oraz rachunek szczegółowy na
dzięki wyróżnieniu w IDEI połączeń regionalnych i zamiejscowych. W dostępnych w Polsce systemach telefonii komórkowej tylko IDEA oferuje takie rozróżnienie. Połączenia IDEA-IDEA, niezależnie od tego, jak daleko znajdują się od siebie Abonenci (na terenie Polski), traktowane są jako połączenia regionalne.<br><br>Taryfy<br>Swoim Abonentom Idea oferuje dwa proste i czytelne pakiety cenowe:<br>IDEA 50 oraz IDEA 150. Dają one możliwość wyboru opcji zakładającej mniejszą lub większą intensywność korzystania z telefonu. W obu planach taryfowych bezpłatne są: możliwość wysyłania SMS, funkcja wyświetlania numeru osoby dzwoniącej - CLIP możliwość przekierowywania połączeń, informacja o połączeniu oczekującym, wstrzymanie połączenia, funkcja rozmowy konferencyjnej oraz rachunek szczegółowy na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego