Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
te wpływają na szybkość identyfikacji, modyfikują relacje wielkości, decydują o selekcji informacji z tła bodźcowego. Ich najistotniejsza funkcja, w kontekście dostępnych możliwości decyzyjnych, wiąże się z wpływem na selekcję informacji oraz tendencją do umacniania preferencji percepcyjnych wobec określonej klasy informacji. Powoduje to zwiększenie prawdopodobieństwa ich występowania. W warunkach naturalnego odbioru percepcja ma charakter wieloznaczny, a preferencje wobec różnych informacji są równomierne i pojawiają się równocześnie.

w wyniku percepcji komunikatów reklamowych, ze względu na uzyskany silny status motywacyjny, mogą stanowić punkt odniesienia dla przebiegu komunikacji w sytuacjach sprzedaży. Z reguły też określają jej początek. Decyzje konsumenckie oparte na kryteriach racjonalnych ograniczone są
te wpływają na szybkość identyfikacji, modyfikują relacje wielkości, decydują o selekcji informacji z tła bodźcowego. Ich najistotniejsza funkcja, w kontekście dostępnych możliwości decyzyjnych, wiąże się z wpływem na selekcję informacji oraz tendencją do umacniania preferencji percepcyjnych wobec określonej klasy informacji. Powoduje to zwiększenie prawdopodobieństwa ich występowania. W warunkach naturalnego odbioru percepcja ma charakter wieloznaczny, a preferencje wobec różnych informacji są równomierne i pojawiają się równocześnie. <br>&lt;page nr=45&gt;<br>w wyniku percepcji komunikatów reklamowych, ze względu na uzyskany silny status motywacyjny, mogą stanowić punkt odniesienia dla przebiegu komunikacji w sytuacjach sprzedaży. Z reguły też określają jej początek. Decyzje konsumenckie oparte na kryteriach racjonalnych ograniczone są
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego