Typ tekstu: Książka
Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych
Rok: 2004
niż kobietą. Kobiety ponad dwukrotnie rzadziej niż mężczyźni zaopatrują się w czarnorynkowy alkohol. Różnice w odsetkach kobiet i mężczyzn są wyraźniejsze dla kupujących poszczególne rodzaje napojów alkoholowych. W grupie kupujących wódkę, kobiet jest ponad czterokrotnie mniej niż mężczyzn. Kwoty zbliżają się natomiast do siebie, jeżeli idzie o kupujących wino.
Do pewnego stopnia oddaje to ogólną prawidłowość, jeżeli idzie o strukturę spożycia - kobiety częściej niż mężczyźni sięgają po wino, a nieco rzadziej po wódkę.

Tabela 5. zawiera dane pozwalające scharakteryzować profil społeczno-demograficzny nabywców napojów alkoholowych pochodzących z nielegalnych źródeł także ze względu na inne zmienne społeczno-demograficzne. Czarnorynkowy alkohol częściej kupują
niż kobietą. Kobiety ponad dwukrotnie rzadziej niż mężczyźni zaopatrują się w czarnorynkowy alkohol. Różnice w odsetkach kobiet i mężczyzn są wyraźniejsze dla kupujących poszczególne rodzaje napojów alkoholowych. W grupie kupujących wódkę, kobiet jest ponad czterokrotnie mniej niż mężczyzn. Kwoty zbliżają się natomiast do siebie, jeżeli idzie o kupujących wino. <br>Do pewnego stopnia oddaje to ogólną prawidłowość, jeżeli idzie o strukturę spożycia - kobiety częściej niż mężczyźni sięgają po wino, a nieco rzadziej po wódkę. <br><br>Tabela 5. zawiera dane pozwalające scharakteryzować profil społeczno-demograficzny nabywców napojów alkoholowych pochodzących z nielegalnych źródeł także ze względu na inne zmienne społeczno-demograficzne. Czarnorynkowy alkohol częściej kupują
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego