Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 06.15
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
kolejnych 100 autobusów.
- Nadal będziemy kupować usługi u prywatnych przewoźników - zapowiada wiceprezydent Jacek Zdrojewski, odpowiedzialny za komunikację. - Konkurencja pozwala obniżyć ceny i wymusza podniesienie jakości usług.

Brak pojęcia

Obecnie Miejskie Zakłady Autobusowe, które nadal obsługują ogromną większość linii, są zakładem budżetowym działającym w oparciu o plan finansowy. Jest to zwykły plan kosztów, w których przedsiębiorstwo musi się zmieścić. Zakład oficjalnie nie zna pojęcia zysku czy opłacalności. Wszystkie inwestycje, np. zakup autobusów, finansowane są z budżetu miasta.
W dodatku MZA nie mogą odpisywać sobie kosztów amortyzacji, co zwiększa koszty funkcjonowania. - Jest jeszcze szereg innych regulacji prawnych, które ingerują w naszą działalność, zwiększając
kolejnych 100 autobusów.<br> - Nadal będziemy kupować usługi u prywatnych przewoźników - zapowiada wiceprezydent Jacek Zdrojewski, odpowiedzialny za komunikację. - Konkurencja pozwala obniżyć ceny i wymusza podniesienie jakości usług.<br><br>Brak pojęcia<br><br>Obecnie Miejskie Zakłady Autobusowe, które nadal obsługują ogromną większość linii, są zakładem budżetowym działającym w oparciu o plan finansowy. Jest to zwykły plan kosztów, w których przedsiębiorstwo musi się zmieścić. Zakład oficjalnie nie zna pojęcia zysku czy opłacalności. Wszystkie inwestycje, np. zakup autobusów, finansowane są z budżetu miasta.<br> W dodatku MZA nie mogą odpisywać sobie kosztów amortyzacji, co zwiększa koszty funkcjonowania. - Jest jeszcze szereg innych regulacji prawnych, które ingerują w naszą działalność, zwiększając
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego