Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
cienkich rurek o średnicy wewnętrznej zaledwie ok. 1 mm. Rurki te tworzą wężownice oddzielone od siebie szczelinami na tyle dużymi, aby przedostawać się mogły tamtędy spaliny. Te ostatnie mają na wylocie temperaturę od 80°C (bieg jałowy) do 250°C przy pełnym obciążeniu.
Para wypływająca z cylindrów po wykonaniu pracy podgrzewa wymiennik ciepła z wodą dla układu klimatyzacji wnętrza wozu a następnie kierowana jest do chłodzonego powietrzem kondensatora i wreszcie do zbiornika. Cały system pracuje oczywiście w obiegu zamkniętym.
((...))
Życzymy technikom szwedzkim sukcesu ale uważamy, że na napęd parowy przyjdzie jeszcze trochę poczekać.
T.S.


strona 9


NIE GAŹNIK LECZ POMPA
cienkich rurek o średnicy wewnętrznej zaledwie ok. 1 mm. Rurki te tworzą wężownice oddzielone od siebie szczelinami na tyle dużymi, aby przedostawać się mogły tamtędy spaliny. Te ostatnie mają na wylocie temperaturę od 80°C (bieg jałowy) do 250°C przy pełnym obciążeniu. <br>Para wypływająca z cylindrów po wykonaniu pracy podgrzewa wymiennik ciepła z wodą dla układu klimatyzacji wnętrza wozu a następnie kierowana jest do chłodzonego powietrzem kondensatora i wreszcie do zbiornika. Cały system pracuje oczywiście w obiegu zamkniętym. <br>((...)) <br>Życzymy technikom szwedzkim sukcesu ale uważamy, że na napęd parowy przyjdzie jeszcze trochę poczekać. <br>&lt;au&gt;T.S. &lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br><br>strona 9<br><br>&lt;div type="art"&gt;<br>&lt;tit&gt; NIE GAŹNIK LECZ POMPA
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego