Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
zaspokajaniu potrzeb osób tworzących podsystem społeczny i drogą zaspokajania potrzeb podmiotów z otoczenia organizacji. Celowość jest immanentną cechą każdego działania zarządczego i wykonawczego. W organizacji na ogół występuje niezwykle złożona i uporządkowana sieć celów współzależnych oraz adekwatna do niej sieć działań. Występują w niej, w układach zrelatywizowanych cele nadrzędne i podrzędne, syntetyczne i cząstkowe, cele bezpośrednie i pośrednie (zadania), cele planowane i osiągnięte oraz wiele innych typów celów. Ogólna, uniwersalna formuła celu każdego podmiotu (osoby lub organizacji) brzmi następująco: Określenie 2.2. Celem nazywa się zaspokojenie określonej potrzeby.
Zaspokajanie potrzeby jest procesem zamierzonych zdarzeń, w którym uczestniczą przedmioty sztuczne i naturalne
zaspokajaniu potrzeb osób tworzących podsystem społeczny i drogą zaspokajania potrzeb podmiotów z otoczenia organizacji. Celowość jest immanentną cechą każdego działania zarządczego i wykonawczego. W organizacji na ogół występuje niezwykle złożona i uporządkowana sieć celów współzależnych oraz adekwatna do niej sieć działań. Występują w niej, w układach zrelatywizowanych cele nadrzędne i podrzędne, syntetyczne i cząstkowe, cele bezpośrednie i pośrednie (zadania), cele planowane i osiągnięte oraz wiele innych typów celów. Ogólna, uniwersalna formuła celu każdego podmiotu (osoby lub organizacji) brzmi następująco: Określenie 2.2. Celem nazywa się zaspokojenie określonej potrzeby.<br>Zaspokajanie potrzeby jest procesem zamierzonych zdarzeń, w którym uczestniczą przedmioty sztuczne i naturalne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego