Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
57 mld zł.
aż do II kwartału 2002 r., przeważały placówki, w których odnotowano wzrost liczby rezygnacji. Dopiero w III kwartale 2002 r. odnotowano przełamanie tego trendu. Poprawa sytuacji na rynku powoduje, że ankietowani przez Pentor są bardziej optymistycznie nastawieni do przyszłości. Zdaniem 28 proc. respondentów nastąpi zmniejszenie rezygnacji z polis. Co prawda około 60 proc. badanych stwierdziło, ze nic w tej kwestii nie ulegnie zmianie. Jednak jest to znacząca poprawa nastroju wśród pracowników firm ubezpieczeniowych.
KUSZENIE KLIENTA NOWYM PRODUKTEM
Aby utrzymać obecnych klientów oraz zachęcić nowych do zakupu polis ubezpieczeniowych, ubezpieczyciele wprowadzają na rynek nowe produkty. W ofercie powijają się
57 mld zł.<br> aż do II kwartału 2002 r., przeważały placówki, w których odnotowano wzrost liczby rezygnacji. Dopiero w III kwartale 2002 r. odnotowano przełamanie tego trendu. Poprawa sytuacji na rynku powoduje, że ankietowani przez &lt;name type="org"&gt;Pentor&lt;/&gt; są bardziej optymistycznie nastawieni do przyszłości. Zdaniem 28 proc. respondentów nastąpi zmniejszenie rezygnacji z polis. Co prawda około 60 proc. badanych stwierdziło, ze nic w tej kwestii nie ulegnie zmianie. Jednak jest to znacząca poprawa nastroju wśród pracowników firm ubezpieczeniowych.<br>KUSZENIE KLIENTA NOWYM PRODUKTEM<br>Aby utrzymać obecnych klientów oraz zachęcić nowych do zakupu polis ubezpieczeniowych, ubezpieczyciele wprowadzają na rynek nowe produkty. W ofercie powijają się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego