Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 8
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
nazwy firm, za które się wstydzi? Bo sprawdzone techniki reklamowe mówią, że znane logo w haśle przykuwa uwagę i zwiększa skuteczność przekazu. A Betlejewski to fachowiec wysokiej klasy. Wymyślił nazwę Era i zrobił kampanię reklamową wody Bonaqua. Przygotował też głośną kampanię społeczną "A ja, czy poszedłbym?" z okazji 60. rocznicy powstania warszawskiego. Udowodnił, że potrafi wypromować wszystko: od podpasek i mleka po historie powstańców. Czy teraz chce tylko wylansować siebie? A jeśli naprawdę mu wstyd?

Etykietka lansera bywa krzywdząca, ale muszą się z nią liczyć funkcjonujący w przestrzeni publicznej. Zwłaszcza że od wizerunku "jedynego sprawiedliwego" też można się uzależnić. Wtedy bunt zmienia
nazwy firm, za które się wstydzi? Bo sprawdzone techniki reklamowe mówią, że znane logo w haśle przykuwa uwagę i zwiększa skuteczność przekazu. A Betlejewski to fachowiec wysokiej klasy. Wymyślił nazwę Era i zrobił kampanię reklamową wody Bonaqua. Przygotował też głośną kampanię społeczną "A ja, czy poszedłbym?" z okazji 60. rocznicy powstania warszawskiego. Udowodnił, że potrafi wypromować wszystko: od podpasek i mleka po historie powstańców. Czy teraz chce tylko wylansować siebie? A jeśli naprawdę mu wstyd? <br><br>Etykietka lansera bywa krzywdząca, ale muszą się z nią liczyć funkcjonujący w przestrzeni publicznej. Zwłaszcza że od wizerunku "jedynego sprawiedliwego" też można się uzależnić. Wtedy bunt zmienia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego