Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
dadaizmem. Ich celem było zmienianie znaczeń przekazów widocznych na ulicach na przykład przez dopisanie do znaku drogowego lub reklamy dodatkowych informacji.
Jak niedaleko temu pomysłowi do absurdu, pokazuje działanie nowojorskiej grupy artystycznej (lub, jak kto woli - anarchistycznej) Toyshop. Jej członkowie uważają, że mieszkańcy miast powinni mieć takie samo jak reklamodawcy prawo wykorzystywania ścian czy autobusów do przekazywania informacji. Tzw. zwykli ludzie mają być tu aktywnymi uczestnikami przekazu, a nie tylko jego odbiorcami. W ramach swoich akcji grupa Toyshop pokrywa rysunkami budki telefoniczne na Brooklynie, przystanki, stacje metra i mury wielkich korporacji. Problem w tym, że ich rysunki nie niosą żadnego spójnego
dadaizmem. Ich celem było zmienianie znaczeń przekazów widocznych na ulicach na przykład przez dopisanie do znaku drogowego lub reklamy dodatkowych informacji. <br>Jak niedaleko temu pomysłowi do absurdu, pokazuje działanie nowojorskiej grupy artystycznej (lub, jak kto woli - anarchistycznej) Toyshop. Jej członkowie uważają, że mieszkańcy miast powinni mieć takie samo jak reklamodawcy prawo wykorzystywania ścian czy autobusów do przekazywania informacji. Tzw. zwykli ludzie mają być tu aktywnymi uczestnikami przekazu, a nie tylko jego odbiorcami. W ramach swoich akcji grupa Toyshop pokrywa rysunkami budki telefoniczne na Brooklynie, przystanki, stacje metra i mury wielkich korporacji. Problem w tym, że ich rysunki nie niosą żadnego spójnego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego