Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
rozmowy z jednym lub wieloma potencjalnymi nabywcami w celu doprowadzenia do transakcji sprzedaży. Cechuje ją bezpośredni kontakt przedstawiciela firmy z adresatem promocji, co warunkuje symetryczny przebieg procesu komunikacji, możliwość reakcji na informacje zwrotne oraz stwarza szanse tworzenia długookresowych relacji interpersonalnych. Jej skuteczność zależy od kwalifikacji osób pracujących w systemie akwizycji, precyzyjnym zdefiniowaniu grupy docelowej promocji oraz dostępności fizycznej potencjalnego nabywcy. Akwizycja jako forma promocji oparta na bezpośrednim kontakcie z odbiorcą, umożliwia bezpośrednią prezentację produktu. W innych formach promocji adresat odbiera i interpretuje jedynie jego obraz kodowany w komunikacie. Osoba prowadząca akwizycję, ma również wpływ na dynamikę przebiegu komunikacji: może regulować ilość
rozmowy z jednym lub wieloma potencjalnymi nabywcami w celu doprowadzenia do transakcji sprzedaży. Cechuje ją bezpośredni kontakt przedstawiciela firmy z adresatem promocji, co warunkuje symetryczny przebieg procesu komunikacji, możliwość reakcji na informacje zwrotne oraz stwarza szanse tworzenia długookresowych relacji interpersonalnych. Jej skuteczność zależy od kwalifikacji osób pracujących w systemie akwizycji, precyzyjnym zdefiniowaniu grupy docelowej promocji oraz dostępności fizycznej potencjalnego nabywcy. Akwizycja jako forma promocji oparta na bezpośrednim kontakcie z odbiorcą, umożliwia bezpośrednią prezentację produktu. W innych formach promocji adresat odbiera i interpretuje jedynie jego obraz kodowany w komunikacie. Osoba prowadząca akwizycję, ma również wpływ na dynamikę przebiegu komunikacji: może regulować ilość
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego