Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
tendencja do przetwarzania informacji na poziomie cech niesemantycznych w trakcie początkowych ekspozycji oraz tendencja do przetwarzania zapisu informacji na poziomie cech semantycznych podczas ekspozycji końcowych pozwala wnioskować o skuteczności zastosowania rodzaju kodów, za pomocą których utrwalona jest treść przekazu w kolejnych stadiach kampanii reklamowej.
Na etapach początkowych kampanii powinny być preferowane wiadomości oparte na dominacji kodów obrazowych, optymalnie zapisujących cechy fizyczne i przestrzenne informacji oraz odporne na zakłócenia odbioru. Na etapach końcowych - wiadomości powinny być oparte na dominacji kodów semantycznych, które umożliwiają jakościową interpretację informacji. Fakt ten określa z kolei rodzaj środków przekazu lub kanału, jaki optymalnie transmituje dany typ wiadomości
tendencja do przetwarzania informacji na poziomie cech niesemantycznych w trakcie początkowych ekspozycji oraz tendencja do przetwarzania zapisu informacji na poziomie cech semantycznych podczas ekspozycji końcowych pozwala wnioskować o skuteczności zastosowania rodzaju kodów, za pomocą których utrwalona jest treść przekazu w kolejnych stadiach kampanii reklamowej. <br>Na etapach początkowych kampanii powinny być preferowane wiadomości oparte na dominacji kodów obrazowych, optymalnie zapisujących cechy fizyczne i przestrzenne informacji oraz odporne na zakłócenia odbioru. Na etapach końcowych - wiadomości powinny być oparte na dominacji kodów semantycznych, które umożliwiają jakościową interpretację informacji. Fakt ten określa z kolei rodzaj środków przekazu lub kanału, jaki optymalnie transmituje dany typ wiadomości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego