Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 40
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
przejściowym brakiem paliw płynnych oraz podwyższeniem ich ceny zostały zrewidowane przez życie, ponieważ sprawa jest bardziej skomplikowana niż to się początkowo wydawało, ale z tamtych czasów pozostało wiele racjonalnych wniosków.
Należy do nich powszechne niemal uświadomienie sobie potrzeby starannie wyważonego, równomiernego rozwoju wszystkich środków komunikacji, zwłaszcza masowej, bez zapewniania niepotrzebnego priorytetu motoryzacji indywidualnej.
Komunikacja zbiorowa też kosztuje
Inwestycje komunikacyjne są jednak wszędzie bardzo drogie i czasochłonne, a zbiorowa komunikacja pasażerska w miastach zmagać się musi z problemami szczytów przewozowych oraz koniecznością utrzymywania dla potrzeb tych szczytów kosztownych rezerw taborowych i kadrowych. Nie zawsze jest to możliwe bez subwencjonowania przedsiębiorstw miejskiej komunikacji
przejściowym brakiem paliw płynnych oraz podwyższeniem ich ceny zostały zrewidowane przez życie, ponieważ sprawa jest bardziej skomplikowana niż to się początkowo wydawało, ale z tamtych czasów pozostało wiele racjonalnych wniosków.&lt;/&gt;<br> Należy do nich powszechne niemal uświadomienie sobie potrzeby starannie wyważonego, równomiernego rozwoju wszystkich środków komunikacji, zwłaszcza masowej, bez zapewniania niepotrzebnego priorytetu motoryzacji indywidualnej.<br>&lt;tit1&gt;Komunikacja zbiorowa też kosztuje&lt;/&gt;<br> Inwestycje komunikacyjne są jednak wszędzie bardzo drogie i czasochłonne, a zbiorowa komunikacja pasażerska w miastach zmagać się musi z problemami szczytów przewozowych oraz koniecznością utrzymywania dla potrzeb tych szczytów kosztownych rezerw taborowych i kadrowych. Nie zawsze jest to możliwe bez subwencjonowania przedsiębiorstw miejskiej komunikacji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego