Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
korzyści skali.
Krok 5
Stworzenie koncepcji eurologistyki - optymalizacja kosztów jednostkowych w sprzedaży, zaopatrzeniu i produkcji.
Krok 6
Opracowanie strategii euromarketingu i euroinnowacji.
Krok 7
Określenie zasad zarządzania na rynku Unii Europejskiej.
Pozycjonowanie SJB i podstawowe strategie
Punktem wyjścia przy podejmowaniu decyzji strategicznych jest określenie pozycji poszczególnych sfer działania i grup produktów, czyli wspomnianych strategicznych jednostek biznesu. Należy dla każdej SJB określić: w jakich krajach jest prowadzona działalność gospodarcza, jakie są ich udziały w rynku, jaki jest stopień atrakcyjności tych rynków, jakie są korzystne czynniki i jakie zagrożenia, jakie są obecne i przewidywane przyszłe tendencje rynkowe, jak firma jest oceniana na rynku
korzyści skali.<br>Krok 5<br>Stworzenie koncepcji eurologistyki - optymalizacja kosztów jednostkowych w sprzedaży, zaopatrzeniu i produkcji.<br>Krok 6<br>Opracowanie strategii euromarketingu i euroinnowacji.<br>Krok 7<br>Określenie zasad zarządzania na rynku Unii Europejskiej.<br>Pozycjonowanie SJB i podstawowe strategie<br>Punktem wyjścia przy podejmowaniu decyzji strategicznych jest określenie pozycji poszczególnych sfer działania i grup produktów, czyli wspomnianych strategicznych jednostek biznesu. Należy dla każdej SJB określić: w jakich krajach jest prowadzona działalność gospodarcza, jakie są ich udziały w rynku, jaki jest stopień atrakcyjności tych rynków, jakie są korzystne czynniki i jakie zagrożenia, jakie są obecne i przewidywane przyszłe tendencje rynkowe, jak firma jest oceniana na rynku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego