Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
uwagę cały cykl życia produktu, a w dodatku kryteria oceny poszczególnych wyrobów są ustalane przez kraj najbardziej zaawansowany w ich produkcji.
W Wielkiej Brytanii nie ma krajowego znaku ekologicznego, rząd popiera działania Unii Europejskiej w tym zakresie. Istnieje jednak tzw. ruch zielonej konsumpcji. Wynikiem działalności tego ruchu jest wzrost świadomości proekologicznej społeczeństwa i przywiązywanie coraz większego znaczenia do nabywania produktów ekologicznych. Wobec braku systemu ogólnokrajowego wiele punktów sprzedaży detalicznej, głównie supermarketów, stosuje swoje własne oznakowania.
Jak już wspomniano wcześniej, w marcu 1992 r. Rada Wspólnot Europejskich przyjęła dyrektywę o wprowadzeniu europejskiego systemu znakowania ekologicznego "Kwiat Europejski". Celem tego systemu jest promowanie
uwagę cały cykl życia produktu, a w dodatku kryteria oceny poszczególnych wyrobów są ustalane przez kraj najbardziej zaawansowany w ich produkcji.<br>W Wielkiej Brytanii nie ma krajowego znaku ekologicznego, rząd popiera działania Unii Europejskiej w tym zakresie. Istnieje jednak tzw. ruch zielonej konsumpcji. Wynikiem działalności tego ruchu jest wzrost świadomości proekologicznej społeczeństwa i przywiązywanie coraz większego znaczenia do nabywania produktów ekologicznych. Wobec braku systemu ogólnokrajowego wiele punktów sprzedaży detalicznej, głównie supermarketów, stosuje swoje własne oznakowania.<br>Jak już wspomniano wcześniej, w marcu 1992 r. Rada Wspólnot Europejskich przyjęła dyrektywę o wprowadzeniu europejskiego systemu znakowania ekologicznego "Kwiat Europejski". Celem tego systemu jest promowanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego