Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 44
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
spędzania wolnego czasu - wynika z badań CBOS. Do wielkich centrów handlowo-rozrywkowych chadza raz na tydzień co piąty Polak, co trzeci natomiast robi tam zakupy dwa, trzy razy w miesiącu. We wrześniu tego roku ogromne sklepy wielobranżowe odwiedziło prawie 20 proc. mieszkańców stolicy - podaje agencja badania rynku RUN.
Po okresie protestów przeciwko hipermarketom okazało się, że bez wizyty w nich nie wyobrażamy już sobie weekendu. Polacy dużo chętniej wybierają się z rodziną do sklepu niż na wycieczkę za miasto. Klientami supermarketów - jak wynika z badań CBOS - są na ogół osoby wykształcone, dobrze sytuowane, pracujące na stanowisku menedżera bądź prowadzące własną firmę
spędzania wolnego czasu - wynika z badań CBOS. Do wielkich centrów handlowo-rozrywkowych chadza raz na tydzień co piąty Polak, co trzeci natomiast robi tam zakupy dwa, trzy razy w miesiącu. We wrześniu tego roku ogromne sklepy wielobranżowe odwiedziło prawie 20 proc. mieszkańców stolicy - podaje agencja badania rynku RUN.<br> Po okresie protestów przeciwko hipermarketom okazało się, że bez wizyty w nich nie wyobrażamy już sobie weekendu. Polacy dużo chętniej wybierają się z rodziną do sklepu niż na wycieczkę za miasto. Klientami supermarketów - jak wynika z badań CBOS - są na ogół osoby wykształcone, dobrze sytuowane, pracujące na stanowisku menedżera bądź prowadzące własną firmę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego