Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 44
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
Po okresie protestów przeciwko hipermarketom okazało się, że bez wizyty w nich nie wyobrażamy już sobie weekendu. Polacy dużo chętniej wybierają się z rodziną do sklepu niż na wycieczkę za miasto. Klientami supermarketów - jak wynika z badań CBOS - są na ogół osoby wykształcone, dobrze sytuowane, pracujące na stanowisku menedżera bądź prowadzące własną firmę. Społeczne przyzwolenie na ten sposób spędzania wolnego czasu z bliskimi wzmacniają reklamy - szczęśliwa rodzina z billboardu powinna obowiązkowo pchać wózek pełen zakupów. - Taka familijna wyprawa jest coraz częściej jedyną rozrywką, jaką rodzice są w stanie zaproponować swoim dzieciom. Włóczą się więc po sklepie, podjadają ciasteczka na promocjach, rodzice
Po okresie protestów przeciwko hipermarketom okazało się, że bez wizyty w nich nie wyobrażamy już sobie weekendu. Polacy dużo chętniej wybierają się z rodziną do sklepu niż na wycieczkę za miasto. Klientami supermarketów - jak wynika z badań CBOS - są na ogół osoby wykształcone, dobrze sytuowane, pracujące na stanowisku menedżera bądź prowadzące własną firmę. Społeczne przyzwolenie na ten sposób spędzania wolnego czasu z bliskimi wzmacniają reklamy - szczęśliwa rodzina z billboardu powinna obowiązkowo pchać wózek pełen zakupów. - Taka familijna wyprawa jest coraz częściej jedyną rozrywką, jaką rodzice są w stanie zaproponować swoim dzieciom. Włóczą się więc po sklepie, podjadają ciasteczka na promocjach, rodzice
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego