Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
podjęcia działań dostosowawczych i uwzględnienia tego faktu w strategiach działania na rynku i w konkretnych decyzjach. Trzeba będzie mianowicie dokonać weryfikacji pozycji konkurencyjnej firm i przeanalizować, czy nie wpłynie to na zmianę udziałów w rynku. W związku z przybliżaniem się "godziny zero" w poszczególnych krajach prowadzi się badania dotyczące stosunku przedsiębiorców do tych nowych uwarunkowań, ich przewidywań odnośnie do wpływu na działalność firm i stopnia przygotowania przedsiębiorstw do działania w warunkach jednolitej waluty Unii Europejskiej. Pierwszy efekt wprowadzenia euro to zwiększenie przejrzystości rynku, gdyż stanie się możliwa porównywalność cen na całym rynku 15 UE. Spowoduje to zapewne nasilenie się konkurencji i
podjęcia działań dostosowawczych i uwzględnienia tego faktu w strategiach działania na rynku i w konkretnych decyzjach. Trzeba będzie mianowicie dokonać weryfikacji pozycji konkurencyjnej firm i przeanalizować, czy nie wpłynie to na zmianę udziałów w rynku. W związku z przybliżaniem się "godziny zero" w poszczególnych krajach prowadzi się badania dotyczące stosunku przedsiębiorców do tych nowych uwarunkowań, ich przewidywań odnośnie do wpływu na działalność firm i stopnia przygotowania przedsiębiorstw do działania w warunkach jednolitej waluty Unii Europejskiej. Pierwszy efekt wprowadzenia euro to zwiększenie przejrzystości rynku, gdyż stanie się możliwa porównywalność cen na całym rynku 15 UE. Spowoduje to zapewne nasilenie się konkurencji i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego