Typ tekstu: Książka
Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych
Rok: 2004
znaczną część swoich zysków z reklam papierosów i alkoholu jest wyraźnie stronnicza, a w społeczeństwie wzrastają postawy liberalne wobec alkoholu.
Gospodarczy, czy korupcyjny kontekst informacji o alkoholu, jakie trafiały do społeczeństwa w latach dziewięćdziesiątych z dużą częstotliwością, jest jednym z elementów zmieniających definicje pojęcia 'problem alkoholowy'. Problemem alkoholowym jest co raz częściej kwestia utrzymania się na rynku polskich producentów Istotnym dodatkowym elementem są reklamy alkoholu, szczególnie piwa, które nakazują kojarzyć picie piwa z przynależnością do świata ludzi na luzie, cieszących się życiem i dobrym trunkiem. W krótkim czasie wszechobecna promocja piwa zmieniła diametralnie społeczną definicję tego napoju alkoholowego.
Od początku lat
znaczną część swoich zysków z reklam papierosów i alkoholu jest wyraźnie stronnicza, a w społeczeństwie wzrastają postawy liberalne wobec alkoholu. <br>Gospodarczy, czy korupcyjny kontekst informacji o alkoholu, jakie trafiały do społeczeństwa w latach dziewięćdziesiątych z dużą częstotliwością, jest jednym z elementów zmieniających definicje pojęcia 'problem alkoholowy'. Problemem alkoholowym jest co raz częściej kwestia utrzymania się na rynku polskich producentów Istotnym dodatkowym elementem są reklamy alkoholu, szczególnie piwa, które nakazują kojarzyć picie piwa z przynależnością do świata ludzi na luzie, cieszących się życiem i dobrym trunkiem. W krótkim czasie wszechobecna promocja piwa zmieniła diametralnie społeczną definicję tego napoju alkoholowego. <br>Od początku lat
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego