Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
które tworzą napięcia znoszone przez kontakt z produktem lub jego cechami. Dla zapisu reakcji emocjonalnych związanych z produktem istotna jest świadomość gradacji ich intensywności od gwałtownych doznań, przez określone sytuacyjnie stany emocjonalne do długotrwałych nastrojów oraz uczuć. Zapis tych reakcji przenosi przede wszystkim kod wizualny. Opiera się on na prototypie reakcji emocjonalnej powodującej automatyczną reakcję lub na kontekście emocjonalnym określonej sytuacji związanej z produktem. Stosowanie wzorców afektywnych jest stosunkowo proste. Tworzenie emocji o określonym kontekście jest już zdecydowanie trudniejsze. Wymaga zapisu przyczyn pobudzenia emocjonalnego i w efekcie tworzy dramaturgię danej sytuacji lub wiadomości. Jeśli emocja zapisywana w komunikacie nie wywołuje autentycznej
które tworzą napięcia znoszone przez kontakt z produktem lub jego cechami. Dla zapisu reakcji emocjonalnych związanych z produktem istotna jest świadomość gradacji ich intensywności od gwałtownych doznań, przez określone sytuacyjnie stany emocjonalne do długotrwałych nastrojów oraz uczuć. Zapis tych reakcji przenosi przede wszystkim kod wizualny. Opiera się on na prototypie reakcji emocjonalnej powodującej automatyczną reakcję lub na kontekście emocjonalnym określonej sytuacji związanej z produktem. Stosowanie wzorców afektywnych jest stosunkowo proste. Tworzenie emocji o określonym kontekście jest już zdecydowanie trudniejsze. Wymaga zapisu przyczyn pobudzenia emocjonalnego i w efekcie tworzy dramaturgię danej sytuacji lub wiadomości. Jeśli emocja zapisywana w komunikacie nie wywołuje autentycznej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego