Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
o pomysłową kampanię - mówi Klanczik.

Choćby taką jak spoty reklamujące Czechy, które teraz pojawiają się na ekranach naszych telewizorów. Polską rodzinę jadącą przez Czechy na południe Europy zatrzymuje policjant. Przestraszeni spodziewają się mandatu, ale zamiast tego dostają profesjonalną informację o atrakcjach turystycznych okolicy. Właśnie przegapiliście piękny zamek - informuje policjant, a reklama krzyczy: "Zatrzymajcie się u nas!". Otoczenie jest tak piękne, a zabytków po drodze tyle, że nie sposób się oprzeć. Te reklamówki będziemy w tym sezonie oglądać jeszcze wiele razy, gdyż są częścią wielkiej kampanii zaplanowanej aż do 2010 roku. Czesi po tym, jak wypromowali swój kraj jako idealne miejsce turystyki
o pomysłową kampanię - mówi Klanczik. <br><br>Choćby taką jak spoty reklamujące Czechy, które teraz pojawiają się na ekranach naszych telewizorów. Polską rodzinę jadącą przez Czechy na południe Europy zatrzymuje policjant. Przestraszeni spodziewają się mandatu, ale zamiast tego dostają profesjonalną informację o atrakcjach turystycznych okolicy. Właśnie przegapiliście piękny zamek - informuje policjant, a reklama krzyczy: "Zatrzymajcie się u nas!". Otoczenie jest tak piękne, a zabytków po drodze tyle, że nie sposób się oprzeć. Te reklamówki będziemy w tym sezonie oglądać jeszcze wiele razy, gdyż są częścią wielkiej kampanii zaplanowanej aż do 2010 roku. Czesi po tym, jak wypromowali swój kraj jako idealne miejsce turystyki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego