Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
telewizyjnym przeciętnie 30 razy. Czas eksponowania poszczególnej planszy w telewizji zależy przede wszystkim od tego, w jakim miejscu na stadionie jest ona umieszczona. W czasie imprez piłkarskich najkorzystniejszym miejscem są rogi stadionów, gdyż przy egzekwowaniu kornerów tam właśnie kamera najdłużej musi się zatrzymać.
Spośród firm, które w dużym zakresie wykorzystują reklamę w czasie imprez sportowych wymienić należy firmy: Coca-Cola, Adidas, Martini. Szczególna aktywność tych dwóch pierwszych zaznaczyła się podczas piłkarskich mistrzostw świata w Argentynie - Mundial 78. Powiązania Coca-Coli z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej FIFA są dość znane. Niektóre bowiem imprezy piłkarskie, jak np. ogólnoświatowe rozgrywki juniorów są organizowane pod
telewizyjnym przeciętnie 30 razy. Czas eksponowania poszczególnej planszy w telewizji zależy przede wszystkim od tego, w jakim miejscu na stadionie jest ona umieszczona. W czasie imprez piłkarskich najkorzystniejszym miejscem są rogi stadionów, gdyż przy egzekwowaniu kornerów tam właśnie kamera najdłużej musi się zatrzymać. <br>Spośród firm, które w dużym zakresie wykorzystują reklamę w czasie imprez sportowych wymienić należy firmy: Coca-Cola, Adidas, Martini. Szczególna aktywność tych dwóch pierwszych zaznaczyła się podczas piłkarskich mistrzostw świata w Argentynie - Mundial 78. Powiązania Coca-Coli z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej FIFA są dość znane. Niektóre bowiem imprezy piłkarskie, jak np. ogólnoświatowe rozgrywki juniorów są organizowane pod
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego