Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kulturalne
Rok: 1999
udziału pracownicy ORGANIZATORA, agencji reklamowych oraz Kancelarii Prawnej współpracujących z Organizatorem oraz członkowie rodzin.

III. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
( 16.
1. Wszelkie reklamacje z tytułu organizowanej loterii powinny być składane ORGANIZATOROWI na piśmie, w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia listy, o której mowa w ( 12 ust. 2. Po tym terminie wszelkie roszczenia przedawniają się.
2. ORGANIZATOR, w terminie 21 dni od otrzymania reklamacji rozpatrzy zgłoszoną reklamację i pisemnie poinformuje zgłaszającego ją o zajętym stanowisku.
3. Decyzje Organizatora Konkursu podjęte w wyniku rozpatrzenia reklamacji są ostateczne i żadna dalsza korespondencja w tej sprawie nie będzie rozpatrywana
udziału pracownicy ORGANIZATORA, agencji reklamowych oraz Kancelarii Prawnej współpracujących z Organizatorem oraz członkowie rodzin.<br><br>&lt;tit&gt;III. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE&lt;/&gt;<br>( 16.<br>1. Wszelkie reklamacje z tytułu organizowanej loterii powinny być składane ORGANIZATOROWI na piśmie, w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia listy, o której mowa w ( 12 ust. 2. Po tym terminie wszelkie roszczenia przedawniają się.<br>2. ORGANIZATOR, w terminie 21 dni od otrzymania reklamacji rozpatrzy zgłoszoną reklamację i pisemnie poinformuje zgłaszającego ją o zajętym stanowisku.<br>3. Decyzje Organizatora Konkursu podjęte w wyniku rozpatrzenia reklamacji są ostateczne i żadna dalsza korespondencja w tej sprawie nie będzie rozpatrywana
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego