Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
w dużym zakresie wykorzystują reklamę w czasie imprez sportowych wymienić należy firmy: Coca-Cola, Adidas, Martini. Szczególna aktywność tych dwóch pierwszych zaznaczyła się podczas piłkarskich mistrzostw świata w Argentynie - Mundial 78. Powiązania Coca-Coli z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej FIFA są dość znane. Niektóre bowiem imprezy piłkarskie, jak np. ogólnoświatowe rozgrywki juniorów są organizowane pod patronatem FIFA i Coca-Coli. W tym przypadku nagrodą za zwycięstwo jest Puchar Coca-Coli. Rola tej firmy polega przede wszystkim na współuczestniczeniu w finansowaniu imprez sportowych, których organizacja pociąga za sobą duże koszty.
W czasie Mundial 78 intensywną reklamę prowadziła również firma kierowana przez Adolfa
w dużym zakresie wykorzystują reklamę w czasie imprez sportowych wymienić należy firmy: Coca-Cola, Adidas, Martini. Szczególna aktywność tych dwóch pierwszych zaznaczyła się podczas piłkarskich mistrzostw świata w Argentynie - Mundial 78. Powiązania Coca-Coli z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej FIFA są dość znane. Niektóre bowiem imprezy piłkarskie, jak np. ogólnoświatowe rozgrywki juniorów są organizowane pod patronatem FIFA i Coca-Coli. W tym przypadku nagrodą za zwycięstwo jest Puchar Coca-Coli. Rola tej firmy polega przede wszystkim na współuczestniczeniu w finansowaniu imprez sportowych, których organizacja pociąga za sobą duże koszty. <br>W czasie Mundial 78 intensywną reklamę prowadziła również firma kierowana przez Adolfa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego