Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
nieadekwatności w porównaniu do porozumiewania się w warunkach naturalnych, jedynie telewizyjne przekazy reklamowe umożliwiają zapis treści wiadomości w sposób częściowo zbliżony do naturalnego. Fakt ten ma szczególnie istotne znaczenie, gdy dla realizowanej strategii reklamowej istotny jest wpływ kontekstu o silnych znamionach autentyzmu, w jakim przedstawiany jest główny desygnat wiadomości.
Problem różnic jakości kodowania informacji o reklamowanym obiekcie w typach wiadomości emitowanych kanałami o odmiennych cechach transmisyjnych wymaga określenia reguł pozwalających na identyfikowanie poszczególnych przekazów jako elementów tego samego procesu komunikacji, a więc tej samej kampanii reklamowej. Reguły te w literaturze określane są mianem stałej reklamowej, choć pojęcie to nie jest precyzyjnie
nieadekwatności w porównaniu do porozumiewania się w warunkach naturalnych, jedynie telewizyjne przekazy reklamowe umożliwiają zapis treści wiadomości w sposób częściowo zbliżony do naturalnego. Fakt ten ma szczególnie istotne znaczenie, gdy dla realizowanej strategii reklamowej istotny jest wpływ kontekstu o silnych znamionach autentyzmu, w jakim przedstawiany jest główny desygnat wiadomości. <br>Problem różnic jakości kodowania informacji o reklamowanym obiekcie w typach wiadomości emitowanych kanałami o odmiennych cechach transmisyjnych wymaga określenia reguł pozwalających na identyfikowanie poszczególnych przekazów jako elementów tego samego procesu komunikacji, a więc tej samej kampanii reklamowej. Reguły te w literaturze określane są mianem stałej reklamowej, choć pojęcie to nie jest precyzyjnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego