Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
promowania firmy i jej produktów.
Punktem wyjścia do tworzenia planu marketingowego jest pozyskanie informacji na temat rynku i warunków działania na nim. Dopływ informacji jest niezbędny do zidentyfikowania problemów, jakie napotyka przedsiębiorstwo działające na danym rynku, w tym przypadku na rynku Unii Europejskiej.
Stworzenie systemu dopływu, przetwarzania i wykorzystywania informacji rynkowych jest niezbędne do prowadzenia działań marketingowych na tak wymagającym rynku zbytu, jakim jest rynek Unii Europejskiej. Najlepszym rozwiązaniem jest stworzenie systemu informacji marketingowych, wykorzystującego komputerowe bazy danych.
Pomijając streszczenie menedżerskie, które jest formalną częścią zawierającą podsumowanie całości planu marketingowego, pierwszym elementem takiego planu jest określenie uwarunkowań, w jakich działa czy
promowania firmy i jej produktów.<br>Punktem wyjścia do tworzenia planu marketingowego jest pozyskanie informacji na temat rynku i warunków działania na nim. Dopływ informacji jest niezbędny do zidentyfikowania problemów, jakie napotyka przedsiębiorstwo działające na danym rynku, w tym przypadku na rynku Unii Europejskiej.<br>Stworzenie systemu dopływu, przetwarzania i wykorzystywania informacji rynkowych jest niezbędne do prowadzenia działań marketingowych na tak wymagającym rynku zbytu, jakim jest rynek Unii Europejskiej. Najlepszym rozwiązaniem jest stworzenie systemu informacji marketingowych, wykorzystującego komputerowe bazy danych.<br>Pomijając streszczenie menedżerskie, które jest formalną częścią zawierającą podsumowanie całości planu marketingowego, pierwszym elementem takiego planu jest określenie uwarunkowań, w jakich działa czy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego