Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
przenosi na osobę kandydata swoje nadzieje i lęki, własną wizję świata.

Wybór nigdy nie jest efektem skreślenia na "chybił trafił", nawet jeśli nie analizujemy własnej decyzji. Wojciech Cwalina i Andrzej Falkowski w książce "Marketing polityczny" wyliczają, że oprócz kwestii czysto socjologicznych i ekonomicznych tak samo mocno determinują nas wyznawane wartości, satysfakcja z życia czy typ osobowości, który sprawia, że jednych kandydatów "lubimy" bardziej niż innych, choć nie zawsze umiemy powiedzieć dlaczego.

Pewne prawidłowości można jednak przewidzieć. Według podstawowej zasady psychologii społecznej lubimy ludzi podobnych do nas samych i o poglądach zbliżonych do naszych. - Wybierając prezydenta, najczęściej kierujemy się właśnie tą "odpowiedniością
przenosi na osobę kandydata swoje nadzieje i lęki, własną wizję świata. <br><br>Wybór nigdy nie jest efektem skreślenia na "chybił trafił", nawet jeśli nie analizujemy własnej decyzji. Wojciech Cwalina i Andrzej Falkowski w książce "Marketing polityczny" wyliczają, że oprócz kwestii czysto socjologicznych i ekonomicznych tak samo mocno determinują nas wyznawane wartości, satysfakcja z życia czy typ osobowości, który sprawia, że jednych kandydatów "lubimy" bardziej niż innych, choć nie zawsze umiemy powiedzieć dlaczego. <br><br>Pewne prawidłowości można jednak przewidzieć. Według podstawowej zasady psychologii społecznej lubimy ludzi podobnych do nas samych i o poglądach zbliżonych do naszych. - Wybierając prezydenta, najczęściej kierujemy się właśnie tą "odpowiedniością
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego