Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 10 (18)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
paliwa w razie zderzenia. Przysłowiowy już komfort francuskich aut znalazł swe odzwierciedlenie także i w Clio, a to dzięki elastycznemu zawieszeniu przedniemu i nowej, ulepszonej konstrukcji zawieszenia tylnego. Dla samopoczucia podróżujących równie ważne jest przestronne wnętrze, siedzenia o podwyższonym komforcie (z regulowanymi zagłówkami, również z tyłu) oraz liczne i funkcjonalne schowki. Ten cudowny samochód, który jest mały na zewnątrz, a duży w środku - i w dodatku naprawdę ładny - kosztuje w najtańszej wersji (3-drzwiowa z silnikiem 1,2 l) niecałe 30 tysięcy złotych. Jednym słowem - francuscy konstruktorzy zbudowali auto przyjazne dla środowiska, dla użytkownika i dla jego kieszeni.


Lara i inne
paliwa w razie zderzenia. Przysłowiowy już komfort francuskich aut znalazł swe odzwierciedlenie także i w Clio, a to dzięki elastycznemu zawieszeniu przedniemu i nowej, ulepszonej konstrukcji zawieszenia tylnego. Dla samopoczucia podróżujących równie ważne jest przestronne wnętrze, siedzenia o podwyższonym komforcie (z regulowanymi zagłówkami, również z tyłu) oraz liczne i funkcjonalne schowki. Ten cudowny samochód, który jest mały na zewnątrz, a duży w środku - i w dodatku naprawdę ładny - kosztuje w najtańszej wersji (3-drzwiowa z silnikiem 1,2 l) niecałe 30 tysięcy złotych. Jednym słowem - francuscy konstruktorzy zbudowali auto przyjazne dla środowiska, dla użytkownika i dla jego kieszeni.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sex="m"&gt;<br>&lt;tit&gt;Lara i inne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego